Pompa diesel de inalta presiune CP4 - span in sistemul de injectie - mers intrerupt, accelerare slaba - motor TDI
- VWCC
- Guru
- Mesaje: 75
- Membru din: Mar Oct 03, 2017 4:03 pm [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Majoritatea pompelor diesel de inalta presiune puse pe motoarele TDI de pe CC sunt predispuse sa produca span.
Acesta circula in sistemul de injectie, ajungand sa infunde anumite filtre, trasee de injectie dar mai ales injectoarele.
Lucrul acesta poate duce la mers intrerupt al motorului, acccelerare slaba, chiar si oprirea brusca a motorului.
Constatarea:
1. Un prim pas in a constata aceasta problema este diagnoza.
Se verifica deviatia injectoarelor (cu motorul cald, apa la 90 grade)
Daca aceste valori depasesc +/- 1,0 exista sansa sa aveti o problema. Daca se constata acest lucru este indicat sa opriti imediat motorul si sa treceti la pasul urmator.

2. Verificarea filtrului diesel la revizie.
Se verifica filtrul diesel cat si recipientul unde acesta intra.
Se inspecteaza daca exista span / pilitura / praf metalic depus jos pe recipientul unde intra filtrul (in motorina) sau in striatiile filtrului.

3. Verificarea regulatorului de presiune de pe pompa de inalta presiune.
Acest regulator are un filtru de tip sita in care de obicei ramane span (in cazul in care pompa il produce).
Regulatorul este relativ simplu de verificat, acesta este prins in 2 suruburi cu cap torx. Se desfac suruburile si se scoate pentru inspectie vizuala.
Pentru a-l monta la loc se plaseaza la loc si se strang suruburile pana la etansare. Nu este nevoie de nici o alta procedura ulterior.

Rezolvarea:
1. Se poate inlocui pompa cu alta tot CP4 (echiparea masinii), de preferat o versiune mai noua imbunatatita
2. Se poate inlocui pompa cu alta pompa CP3 (model mai vechi, insa mult mai rezistent, fiabil, bun) , impreuna cu un kit de adaptare.
Foarte multa lume apeleaza la aceasta metoda, fiind 100% safe, sansa sa mai pice fiind foarte foarte mica.
Evident, odata cu schimbarea pompei din cauza de span, trebuie curatat traseul de injectie, injectoare, filtru motorina, etc.
Acesta circula in sistemul de injectie, ajungand sa infunde anumite filtre, trasee de injectie dar mai ales injectoarele.
Lucrul acesta poate duce la mers intrerupt al motorului, acccelerare slaba, chiar si oprirea brusca a motorului.
Constatarea:
1. Un prim pas in a constata aceasta problema este diagnoza.
Se verifica deviatia injectoarelor (cu motorul cald, apa la 90 grade)
Daca aceste valori depasesc +/- 1,0 exista sansa sa aveti o problema. Daca se constata acest lucru este indicat sa opriti imediat motorul si sa treceti la pasul urmator.

2. Verificarea filtrului diesel la revizie.
Se verifica filtrul diesel cat si recipientul unde acesta intra.
Se inspecteaza daca exista span / pilitura / praf metalic depus jos pe recipientul unde intra filtrul (in motorina) sau in striatiile filtrului.


3. Verificarea regulatorului de presiune de pe pompa de inalta presiune.
Acest regulator are un filtru de tip sita in care de obicei ramane span (in cazul in care pompa il produce).
Regulatorul este relativ simplu de verificat, acesta este prins in 2 suruburi cu cap torx. Se desfac suruburile si se scoate pentru inspectie vizuala.
Pentru a-l monta la loc se plaseaza la loc si se strang suruburile pana la etansare. Nu este nevoie de nici o alta procedura ulterior.




Rezolvarea:
1. Se poate inlocui pompa cu alta tot CP4 (echiparea masinii), de preferat o versiune mai noua imbunatatita
2. Se poate inlocui pompa cu alta pompa CP3 (model mai vechi, insa mult mai rezistent, fiabil, bun) , impreuna cu un kit de adaptare.
Foarte multa lume apeleaza la aceasta metoda, fiind 100% safe, sansa sa mai pice fiind foarte foarte mica.
Evident, odata cu schimbarea pompei din cauza de span, trebuie curatat traseul de injectie, injectoare, filtru motorina, etc.
Acest continut este original, proprietatea site-ului www.vwcc.ro . Copierea lui fara mentionarea sursei si instiintarea administratorilor este strict interzisa. In caz contrar se incalca dreptul de proprietate intelectuala, ceea ce atrage sanctiuni penale.
- cristi.florin
- Mesaje: 1
- Membru din: Dum Sep 23, 2018 8:49 pm [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
A facut cineva aceasta schimbare ?
Poate veni cu un rewiew aici ?
Poate veni cu un rewiew aici ?
- mitrache.daniel
- Mesaje: 1
- Membru din: Dum Oct 28, 2018 12:42 pm [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Am un țăcănit urât când o accelerez. Si la rece si la cald. Se aude din pompa de înalte. Ce ma sfatuti sa fac !? Am un Passat cc 2.0 TDI 16V 170 cai. Mulțumesc serie motor cbbb
- VWCC
- Guru
- Mesaje: 75
- Membru din: Mar Oct 03, 2017 4:03 pm [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Cel mai probabil este regulatorul de presiune de pe pompa de inalte.
La multe masini tacane tare la accelerare, insa de obicei lucreaza in parametri ok.
La multe masini tacane tare la accelerare, insa de obicei lucreaza in parametri ok.
-
- Mesaje: 1
- Membru din: Dum Dec 08, 2019 10:52 pm [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Sa inteleg ca e ok si sa nu imi fac griji pentru tacanitul ala? Am verificat filtrul de motorina si era fff putina pilitura, iar mecanicul mi-a zis sa nu imi fac griji.
- VWCC
- Guru
- Mesaje: 75
- Membru din: Mar Oct 03, 2017 4:03 pm [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Ideal ar fi sa verifici regulatorul (cum am explicat, desfacut) sa vezi cat span ai acolo la el.
Nu e ok sa ai nici un pic de span, daca deja ai orice cantitate, sansa sa se strice subit intr-o zi e foarte mare.
Nu e ok sa ai nici un pic de span, daca deja ai orice cantitate, sansa sa se strice subit intr-o zi e foarte mare.
-
- Informaţie
-
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator