Oscilatii la relanti, consum crescut

Probleme tehnice intalnite la masina ta
ORICE NU SE INCADREAZA LA CATEGORIA "Probleme specifice"
Avatar utilizator
AMD
Mesaje: 1
Membru din: Joi Sep 26, 2019 2:46 pm

Joi Sep 26, 2019 3:31 pm

Buna ziua!

Asa cum am si denumit acest subiect, de o buna bucata de timp ma confrunt cu aceste oscilatii la relanti moment in care mi s-a aprins si check engine-ul in bord.Totodata mi-a crescut si consumul.La drum intins nu are nicio problema de putere sau altceva.Precizez ca detin un VW Passat CC 1.8 TSI, 160cp din 2009.Evident ca am fost la reprezentanta VW unde a pus tester-ul pe ea si verdictul a fost ca trebue schimbat senorul de presiune combustibil impreuna cu cele 4 injectoare ,pompa de inalta presiune, etc.,cu un cost total de 7500 lei :shock: :shock: :shock:
Bineinteles ca nu m-am multumit cu acest verdict intrucat din tot ce mai stiu eu si din ce am mai vorbit cu cunoscuti de-ai mei, mecanici auto, este imposibil sa am probleme cu injectoarele la motor pe benzina si pana in 150.000 km parcursi.Am fost evident la un alt service auto autorizat unde am pus-o pe tester din nou si acolo mi s-a spus ca nu-i nicio problema cu pompa de inalta presiune,injectoare sau senzor de presiune combustibil.Toate functionau in parametri normali.Sugestia lor a fost sa verific sistemul de vacum al masini, sau posibil din cauza combustibilului de proasta calitate.O alta sugestie din partea unor cunoscuti detinatori de VW (passat, beetle), care au avut aceleasi simptome, a fost sa curat sau sa schimb debitmetrul (senzor presiune aer), ceea ce am si facut dar fara niciun rezultat.Alti mi-au zis de bujii, sonda lambda sau EGR-ul.
In fine, fara sa o mai lungesc, careva dintre dumneavoastra s-a confruntat cu aceasta problema??? Ideea este ca nu imi vine sa dau 7500 lei degeaba doar pentru ca cei de la reprezentanta vor sa incaseze bani.

Va multumesc anticipat!

Avatar utilizator
VWCC
Guru
Mesaje: 75
Membru din: Mar Oct 03, 2017 4:03 pm

Vin Noi 01, 2019 11:25 am

Salutare,

Revino cu o diagnoza detaliata ale erorilor ce tin de motor te rog.
Pot fi sute de probleme care sa cauzeze ce ai tu.. sper ca intelegi asta :D

E foarte posibil sa fie doar o bujie sau bobina dusa si de aici sa fie toata problema .. teoretic sa ai rateuri pe un cilindru (misfire) .

Fara o diagnoza detaliata cu erorile aparute nu ne putem da seama.

Scrie răspuns
  • Informaţie
  • Cine este conectat

    Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator