Oscilatii la relanti, consum crescut
Scris: Joi Sep 26, 2019 3:31 pm
Buna ziua!
Asa cum am si denumit acest subiect, de o buna bucata de timp ma confrunt cu aceste oscilatii la relanti moment in care mi s-a aprins si check engine-ul in bord.Totodata mi-a crescut si consumul.La drum intins nu are nicio problema de putere sau altceva.Precizez ca detin un VW Passat CC 1.8 TSI, 160cp din 2009.Evident ca am fost la reprezentanta VW unde a pus tester-ul pe ea si verdictul a fost ca trebue schimbat senorul de presiune combustibil impreuna cu cele 4 injectoare ,pompa de inalta presiune, etc.,cu un cost total de 7500 lei
Bineinteles ca nu m-am multumit cu acest verdict intrucat din tot ce mai stiu eu si din ce am mai vorbit cu cunoscuti de-ai mei, mecanici auto, este imposibil sa am probleme cu injectoarele la motor pe benzina si pana in 150.000 km parcursi.Am fost evident la un alt service auto autorizat unde am pus-o pe tester din nou si acolo mi s-a spus ca nu-i nicio problema cu pompa de inalta presiune,injectoare sau senzor de presiune combustibil.Toate functionau in parametri normali.Sugestia lor a fost sa verific sistemul de vacum al masini, sau posibil din cauza combustibilului de proasta calitate.O alta sugestie din partea unor cunoscuti detinatori de VW (passat, beetle), care au avut aceleasi simptome, a fost sa curat sau sa schimb debitmetrul (senzor presiune aer), ceea ce am si facut dar fara niciun rezultat.Alti mi-au zis de bujii, sonda lambda sau EGR-ul.
In fine, fara sa o mai lungesc, careva dintre dumneavoastra s-a confruntat cu aceasta problema??? Ideea este ca nu imi vine sa dau 7500 lei degeaba doar pentru ca cei de la reprezentanta vor sa incaseze bani.
Va multumesc anticipat!
Asa cum am si denumit acest subiect, de o buna bucata de timp ma confrunt cu aceste oscilatii la relanti moment in care mi s-a aprins si check engine-ul in bord.Totodata mi-a crescut si consumul.La drum intins nu are nicio problema de putere sau altceva.Precizez ca detin un VW Passat CC 1.8 TSI, 160cp din 2009.Evident ca am fost la reprezentanta VW unde a pus tester-ul pe ea si verdictul a fost ca trebue schimbat senorul de presiune combustibil impreuna cu cele 4 injectoare ,pompa de inalta presiune, etc.,cu un cost total de 7500 lei
Bineinteles ca nu m-am multumit cu acest verdict intrucat din tot ce mai stiu eu si din ce am mai vorbit cu cunoscuti de-ai mei, mecanici auto, este imposibil sa am probleme cu injectoarele la motor pe benzina si pana in 150.000 km parcursi.Am fost evident la un alt service auto autorizat unde am pus-o pe tester din nou si acolo mi s-a spus ca nu-i nicio problema cu pompa de inalta presiune,injectoare sau senzor de presiune combustibil.Toate functionau in parametri normali.Sugestia lor a fost sa verific sistemul de vacum al masini, sau posibil din cauza combustibilului de proasta calitate.O alta sugestie din partea unor cunoscuti detinatori de VW (passat, beetle), care au avut aceleasi simptome, a fost sa curat sau sa schimb debitmetrul (senzor presiune aer), ceea ce am si facut dar fara niciun rezultat.Alti mi-au zis de bujii, sonda lambda sau EGR-ul.
In fine, fara sa o mai lungesc, careva dintre dumneavoastra s-a confruntat cu aceasta problema??? Ideea este ca nu imi vine sa dau 7500 lei degeaba doar pentru ca cei de la reprezentanta vor sa incaseze bani.
Va multumesc anticipat!