Pompa diesel de inalta presiune CP4 - span in sistemul de injectie - mers intrerupt, accelerare slaba - motor TDI

Probleme specifice VW Passat / CC ( "boala lor" )
Avatar utilizator
VWCC
Guru
Mesaje: 70
Membru din: Mar Oct 03, 2017 4:03 pm

Lun Ian 29, 2018 6:33 pm

Majoritatea pompelor diesel de inalta presiune puse pe motoarele TDI de pe CC sunt predispuse sa produca span.
Acesta circula in sistemul de injectie, ajungand sa infunde anumite filtre, trasee de injectie dar mai ales injectoarele.
Lucrul acesta poate duce la mers intrerupt al motorului, acccelerare slaba, chiar si oprirea brusca a motorului.

Constatarea:

1. Un prim pas in a constata aceasta problema este diagnoza.
Se verifica deviatia injectoarelor (cu motorul cald, apa la 90 grade)
Daca aceste valori depasesc +/- 1,0 exista sansa sa aveti o problema. Daca se constata acest lucru este indicat sa opriti imediat motorul si sa treceti la pasul urmator.

Imagine


2. Verificarea filtrului diesel la revizie.
Se verifica filtrul diesel cat si recipientul unde acesta intra.
Se inspecteaza daca exista span / pilitura / praf metalic depus jos pe recipientul unde intra filtrul (in motorina) sau in striatiile filtrului.

Imagine Imagine


3. Verificarea regulatorului de presiune de pe pompa de inalta presiune.
Acest regulator are un filtru de tip sita in care de obicei ramane span (in cazul in care pompa il produce).
Regulatorul este relativ simplu de verificat, acesta este prins in 2 suruburi cu cap torx. Se desfac suruburile si se scoate pentru inspectie vizuala.
Pentru a-l monta la loc se plaseaza la loc si se strang suruburile pana la etansare. Nu este nevoie de nici o alta procedura ulterior.

Imagine Imagine Imagine Imagine


Rezolvarea:

1. Se poate inlocui pompa cu alta tot CP4 (echiparea masinii), de preferat o versiune mai noua imbunatatita

2. Se poate inlocui pompa cu alta pompa CP3 (model mai vechi, insa mult mai rezistent, fiabil, bun) , impreuna cu un kit de adaptare.
Foarte multa lume apeleaza la aceasta metoda, fiind 100% safe, sansa sa mai pice fiind foarte foarte mica.

Evident, odata cu schimbarea pompei din cauza de span, trebuie curatat traseul de injectie, injectoare, filtru motorina, etc.

Acest continut este original, proprietatea site-ului www.vwcc.ro . Copierea lui fara mentionarea sursei si instiintarea administratorilor este strict interzisa. In caz contrar se incalca dreptul de proprietate intelectuala, ceea ce atrage sanctiuni penale.

Avatar utilizator
cristi.florin
Mesaje: 1
Membru din: Dum Sep 23, 2018 8:49 pm

Dum Sep 23, 2018 8:52 pm

A facut cineva aceasta schimbare ?
Poate veni cu un rewiew aici ?

Avatar utilizator
mitrache.daniel
Mesaje: 1
Membru din: Dum Oct 28, 2018 12:42 pm

Vin Noi 02, 2018 10:33 pm

Am un țăcănit urât când o accelerez. Si la rece si la cald. Se aude din pompa de înalte. Ce ma sfatuti sa fac !? Am un Passat cc 2.0 TDI 16V 170 cai. Mulțumesc serie motor cbbb

Avatar utilizator
VWCC
Guru
Mesaje: 70
Membru din: Mar Oct 03, 2017 4:03 pm

Sâm Noi 03, 2018 5:09 pm

Cel mai probabil este regulatorul de presiune de pe pompa de inalte.
La multe masini tacane tare la accelerare, insa de obicei lucreaza in parametri ok.

Scrie răspuns
  • Informaţie
  • Cine este conectat

    Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori